صنعت توزین, مقالات

باسکول پند ابزاری برای تمامی مشاغل

بر کسی پوشیده نیست که یکی از ابزارهای کلیدی و کاربردی توزین کالا و محصولات باسکول است. دامنه کاربردی باسکول بسیار بالا است و تقریبا تمامی کارگاه‌های تولیدی و صنایع از باسکول استفاده می‌کنند. ظرفیت کاری باسکول‌ها متفاوت بوده و هر واحد کارگاهی با توجه به ماهیت فعالیتی که دارد از این ابزار استفاده می‌کند.

تنوع نام‌گذاری این محصول هم به دلیل کاربردهای متنوع بالا است و این محصول با عناوین باسکول فروشگاهی‌، باسکول صنعتی‌، باسکول دامکش‌، باسکول جاده ای‌، باسکول نفرکش و‌… ‌به بازار عرضه می‌شوند. ما در شرکت صنایع پند سالهای مدیدی است باسکول فروشگاهی و باسکول صنعتی تولید و در ظرفیت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کنیم.

ما هدف خود را رفع نیاز شما گذاشته ایم و بعد از موفقیت در تولید ترازو دیجیتال و عرضه آن به بازار در طیف وسیع و متنوعی، باسکول را هم سالها است با همین رویکرد تولید و در اختیار شما قرار داده ایم.

تفاوت باسکول و ترازو در ظرافت تولید و نوع کالایی است که توزین می‌کنند. باسکول به دلیل ساختار مستحکم و مقاوم بیشتر برای توزین مواد سنگین و نیمه سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد اما ترازو بیشتر برای توزین اقلام سبک در مشاغل کوچکتر است.

البته باسکول‌ها با نام‌های باسکولت و باسکول کفی هم در بازار شناخته می‌شوند. در دسته بندی کالاهای شرکت صنایع پند واژه باسکولت پند به محدوده وزنی 100 کیلو تا 1 تن، و کلمه باسکول کفی پند به محدوده وزنی 1 تن تا 5 تن اطلاق می شود.

در ادامه چگونگی تاثیر باسکول کفی و باسکولت در کسب و کارتان را ذکر کرده ایم.

تاثیر باسکول بر کسب و کار شما

جلوگیری از خطا

همه ما می‌دانیم که دقت رمز پیروزی است و هر کسب‌و‌کاری که در کار خود دقت بالاتری دارد، درمیان مشتریان هم از محبوبیت بیشتری برخوردار است. خطای وزنی یکی از پرتکرارترین خطاها در صنایع مختلف است که گاهی خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد. مثلا کسب و کاری که با فلزات سر و کار دارد اگر دچار اشتباه وزنی شود به دلیل قیمت بالای محصولات فلزی قطعا دچار مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد. پس فراموش نکنید که می‌توان با خرید یک باسکول دقیق از هدر رفت منابع مالی جلوگیری کرد و کسب و کار خود را در مقابل اشتباهات محافظت کرد.

بهبود ثبت سیستم ورود و خروج

وقتی باسکول دارید، دقیقا مثل این است که شما به صورت غیرمستقیم تمامی مواد ورودی و خروجی کارگاه خود را کنترل می‌کنید. البته برای مشاغل بزرگ این کار را باسکول جاده ای انجام می‌دهند اما تغییرات جزئی را نمی‌توان با باسکول جاده ای ثبت کرد.

وقتی محموله وارد انبار تولید یا کارگاه می‌شود بایستی به صورت مقطعی در خط تولید مصرف شود، شما با باسکول تمام این کارها را انجام می‌دهید و حساب و کتاب تمام اتفاقات را هم در کنترل دارید. با انجام این کار مدت زمان شما برای دریافت و تهیه گزارش بسیار کاهش می‌یابد و شما به راحتی در لحظه به تمامی اطلاعات دسترسی دارید.

باسکول به سیستم حسابداری هم کمک می‌کند

باسکول‌ پند قابلیت اتصال به پرینتر و کامپیوتر و نرم افزارهای حسابداری – انبارداری را دارند که همین امر کمک کرده است نقش بسیار مفیدی در صدور فاکتور و حسابداری کل مجموعه ایفا کنند. با ثبت محصول و قیمت در حافظه نمایشگر باسکول شما می‌توانید تمامی فرایند را اتوماسیون کنید و سرعت تراکنش‌ها را افزایش دهید.

با نصب باسکول در لحظه برای تمامی اقلامی که وزن می‌کنید فاکتور صادر می‌کنید و در انتهای روز جمع آنها را محاسبه می‌کنید و حساب روزتان را می‌بندید. درست است شما باسکول خریداری کرده‌اید اما عملا بخش زیادی از کارتان را بهینه کرده‌اید.

فراموش نکنید باسکول در فرایند تولید رنج وسیعی از محصولات مختلف کاربرد دارد و خرید آن بایستی بر اساس نوع فعالیت انجام شود. کارشناسان ما با سالها تجربه کاری در این حوزه و فروش هزاران باسکول به صنایع مختلف به شما کمک می‌کنند نیازمندی خود را بهتر تشخیص دهید و باسکول مناسب را برای رفع نیاز خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *