آشنایی با محصول, آموزش صنایع پند, صنعت توزین

باسکول کفی چیست؟

باسکول کفی پند

باسکول دستگاهی است که عملکردی مانند ترازو داشته و انجام دقیق توزین، اصلی ترین وظیفه‌‌ی آن ‌می‌باشد. باسکول‌ها به دلیل بدنه مستحکم و مقاومت بالا، ظرفیت اندازه‌گیری بالاتری نسبت به ترازو‌ها داشته و برای توزین اجسام حجیم، بزرگ و سنگین در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. باسکول‌ها دارای انواع مختلفی از قبیل: باسکول فروشگاهی‌، باسکول صنعتی‌، باسکول دامکش‌، باسکول جاده ای‌، باسکول نفرکش و‌… ‌می‌باشند که هرکدام در اصناف مختلف مورد استفاده قرار گرفته و برای توزین در اوزان نه چندان بالا از نام باسکولت برای آن‌ها استفاده ‌می‌گردد. برای خرید باسکولت باید موارد متفاوتی را در نظر گرفت.

نوع فعالیت و علت استفاده از باسکولت اولین نکته در خرید آن است. چرا که جنس بدنه‌‌ی دستگاه‌، کیفیت و ساختار ظاهری باسکولت‌ها متفاوت بوده و ‌می‌بایست بنا به صنف و شرایط کاری دستگاه مورد نظر را انتخاب نمود.

از نکات مهم دیگر در خرید باسکول‌ها ظرفیت این دستگاه است که نمونه‌های موجود در بازار با ظرفیتی معادل چند صد کلیو تا چند صد تن ‌می‌باشد. به این معنی که باسکولت مورد نظر ‌می‌بایست بر حسب میزان و وزن باری که قرار است روی آن قرارگیرد تهیه گردد. زیرا با توزین بارهایی بیش از ظرفیت دستگاه، فشار زیادی به آن وارد شده و پس از مدت کوتاهی باعث ایجاد آسیب خواهد شد.

یکی دیگر از نکاتی که باید قبل از خریدن باسکولت‌ها به آن توجه نمود، استاندارد بودن و دقت بالای اندازه گیری این دستگاه، خصوصا در ارتباط با توزین محصولات گران قیمت و مهم  است که اهمیت دقت اندازه‌گیری برای آنها بسیار بالا ‌می‌باشد. باسکولت‌های شرکت ترازوی پند با دقت 20 گرمی دارای حساسیت بسیار مناسبی برای توزین کالاها می‌باشند.

نکته قابل توجه دیگر ساختار و بدنه باسکولت است. اجزا و قطعات باسکولت‌های شرکت ترازوی پند با طراحی ارگونومیک و استفاده از فناوری روز و قطعات مرغوب و با کیفیت تولید می‌گردد  و به همین دلیل به عنوان یکی از برترین باسکولت‌های تولید شده در داخل کشور مطرح می‌باشد.

صفحه پلتفرم یک باسکولت که در واقع همان پل معلقی است که وسیله توزین شونده بر روی آن قرار ‌می‌گیرد، دارای سینی با جنس‌های گوناگونی است که اندازه آن در دستگاه‌‌های مختلف متفاوت بوده و برحسب ابعاد کالایی که روی این دستگاه قرار خواهد گرفت می بایست انتخاب گردد. جنس صفحه پلتفرم‌ها ‌می‌تواند فلزی، بتنی، و یا تلفیقی از این دو باشد. بدنه و ساختار باسکولت پند کاملا فلزی و سینی از ورق گالوانیزه تهیه شده است تا زمینه استفاده صنعتی و کارگاهی از باسکولت کاملا مهیا باشد.

در کنار تمامی موارد بالا، امروزه امکانات و قابلیت‌های متنوعی به این دستگاه‌ها اضافه شده که موجب تسهیل کار با آنها گشته است. باسکولت‌های شرکت ترازوی پند با ویژگی‌هایی چون مصرف برق پایین، استفاده از نمایشگر LED، امکان اتصال به کامپیوتر، جافظه داخلی، امکان شمارش اقلام، قفل ضد سرقت باطری داخلی قابل شارژ برای استفاده در مواقع نبود برق شهری، گارانتی 14 ماهه و امکانات متنوع دیگر در زمینه خلاقیت و نوآوری چیزی کمتر از رقبای مطرح خارجی خود عرضه نمی‌کند و به همراه مشاوره‌‌ی تخصصی به منظور انتخاب بهترین و مناسب ترین باسکولت، میت‌واند زمینه خریدی مطمئن را برای مشتریان فراهم نماید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *