صنعت توزین

ترازوی کامپیوتری چیست ؟ و چه کاربردهایی دارد ؟

احتمالا وقتی اسم ترازو کامپیوتری را می‌شنوید از خودتان سوال می‌پرسید که چگونه دو ابزار الکترونیک با کارایی متفاوت در یک محصول به کار برده شده‌اند؟!

اگر خیلی خلاصه و شفاف بخواهیم توضیح دهیم، بایستی بگوییم این محصول ترازویی است که یک کامپیوتر با ویندوز ده همراه خود دارد. تقریبا می‌توان گفت اگر قابلیت‌های ترازو و کامپیوتر را باهم جمع بزنید یک حد وسطی از این کاربردها را از ترازو کامپیوتری دریافت خواهید کرد.

ترازوی کامپیوتری پیشرفته با صفحه نمایش مشتری بزرگ اولین و بهترین انتخاب برای هر فروشگاهی است که به دنبال افزایش سرعت عمل و دقت توزین در کسب‌و‌کار خود است. ترازو کامپیوتری، شمارنده با پردازنده سریع، رم و هارد قوی و ذخایر کافی برای سخت‌ترین برنامه‌ها را به شما ارائه می‌دهد.

این ترازوها  قاعدتا با صفحه نمایش 12.1 اینچی مشتری و صفحه نمایش لمسی با فناوری LED درخشان با نور پس زمینه تولید می‌شوند، به همین دلیل، این ترازوها انتخاب مناسبی برای تحریک احساسی و بصری خریداران در پیشخوان خدمات است. از طرفی دسترسی بیدرنگ به اطلاعات نامحدود از تمامی محصولات موجود در فروشگاه و محصولاتی که به تازگی به فروشگاه اضافه شده‌اند توانایی شما را برای ارائه مشاوره به مشتریان در طول فرآیند فروش افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های ترازوی کامپیوتری

در این بخش به برخی ویژگیهای ترازو کامپیوتری اشاره شده است. توجه داشته باشید که ممکن است یک ترازو تمامی ویژگی‌های ذکر شده را نداشته باشد اما به طور کلی ترازوهای کامپیوتری از ویژگی‌های زیر برخوردارند.

  • انجام چندین عملیات همزمان به دلیل پردازنده قدرتمند Intel® Quad Core و رم بزرگ
  • ضد آب و ضد گرد و غبار (طراحی برجسته چاپگر کاست)
  • چاپگر دوبل (برچسب و بلیط) برای برچسب زدن و مدیریت نقدینگی ترکیب شده است
  • جابجایی آسان بین چاپ بلیط و لیبل
  • رابط نرم افزاری بصری و کاربر پسند
  • نمایش عملیات توزین به مشتری
  • کاربری آسان برای چاپ لیبل و رسید با صفحه نمایش لمسی خازنی بصری ۱۵ اینچی
  • دارای توابع منحصر به فرد
  • باتری یو پی اس اختیاری برای حفظ اطلاعات در صورت قطعی سیستم
  • طراحی فوق العاده برای صرفه جویی در مصرف انرژی، استفاده از CPU چهار هسته ای اینتل با مصرف انرژی کم و عملکرد بالا
  • ارائه چهار کارتریج چاپگر با توانایی چاپ رسید و برچسب
  • صفحه نمایش اپراتور قابل تنظیم
  • رابط کاربری بسیا عالی نرم افزار به منظور بهینه سازی عملکرد اپراتور
  • صفحه نمایش لمسی خازنی، ضد آب و بادوام
  • پشتیبانی از اسکنر، POS، چاپگر و سایر دستگاه های خارجی

مزایای ترازو کامپیوتری

هر محصولی به دلیل قابلیت‌هایی که دارد در مقایسه با دیگر محصولات از مزایایی برخوردار است. ترازو کامپیوتری هم جزو آن دسته از محصولاتی است که به دلیل طراحی منحصر‌به‌فرد و تنوع قابلیت‌های کارکردی از مزایای ویژه‌ای برخوردار است. در ادامه مزایای این محصول ذکر شده‌اند:

جذب مخاطب به دلیل طراحی صفحه نمایش عالی

طراحی صفحه نمایش، یکی از نقاط قوت این ترازو است. صفحه نمایش‌های مدرن، ساده و کاملاً لمسی استفاده از این محصول را آسان تر کرده و تجربه کار با آن را برای فروشندگان خوشاینده کرده است. از طرفی خریداری که در فروشگاه حاضر می‌شود با دیدن این محصول و جاذبه‌ای که صفحه نمایش این محصول دارد به مراتب از خرید خود بسیار راضی است. بعلاوه مشتری با مشاهده عملیات توزین از صفحه نمایشگر مشتری در جریان تمامی فعالیت‌های توزین قرار می‌گیرد.

عملیات ساده تر و انعطاف پذیرتر

صفحه نمایش لمسی امکاناتی بیش از یک ترازو را برای فروشندگان فراهم می‌کند، زیرا مشتریان می‌توانند علاوه بر وزن کردن دیگر محصولات، مدیریت یکپارچه کسب و کار خود را نیز انجام دهند. برای انجام این کار، صفحه‌های نمایش با قابلیت استفاده و دسترسی بهتر طراحی شده‌اند که در نتیجه دسترسی سریع‌تر به عملکردهایی مانند ثبت سفارشات، پروفایل فروشندگان و محصولات دپارتمان‌های مختلف در هایپر مارکت‌ها را فراهم می‌سازد.

تبلیغات در ترازو

نسخه‌های جدید این ترازوها شامل یک گالری جامع از تصاویر و ویدیوهای محصولات در خود ترازو است که خود این قابلیت پشتیبانی تبلیغاتی و بصری کسب‌ و کار را انجام می‌دهد. بیش از ۲۵۰ تصویر و فیلم تبلیغاتی می‌تواند بر روی صفحه نمایش، نمایش داده شود.

عملکرد بالاتر

ترازو کامپیوتری مبتنی بر فناوری پیشرفته و استفاده از CPU سریعتر طراحی می‌شود، استفاده از این ابزارها ظرفیت پردازش، سرعت عملکرد دیسک و حافظه بالایی برای ذخیره ویژگی‌های محصول ارايه می‌دهد. هارد دیسک SSD و حافظه رم تا 8 گیگابایت از این ترازو یک کامپیوتر ساخته است.

دیگر مزایا

استفاده از اسکنر داخلی یکی دیگر از مزایایی است که این ترازو را به انتخاب مناسبی برای فروشگاه‌ها تبدیل کرده است. فروشنده با خواندن کد سرعت توزین را افزایش می‌دهد و خطاهای فروش را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، ابعاد کاهش یافته و ادغام کامل آن در مقیاس، امکان بهینه سازی فضای مغازه را فراهم می کند.

جمع بندی

انتخاب بهترین ترازوی حرفه‌ای برای کسب و کار شما می‌تواند تفاوت اساسی ایجاد کند و کارایی خرده فروشی شما ایجاد کند. شما به سرعت، دقت و قابل اعتماد و مهندسی دقیق نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که ترازوهای شمارنده شما را در موضوع انبارداری و تراز محصولات صحیح نگه می‌دارند و سودآوری کسب و کار شما حفظ می‌شود.

طراحی ترازو کامپیوتری به شما کمک می‌کند تمام محصولات را علامت‌گذاری کنید و یک سیستم فروش هوشمند داشته باشید. این ترازوها به دلیل استفاده از قابلیت‌های ویندوز، از چندین نرم افزار مختلف مدیریتی و ساماندهی محصولات پشتیبانی می‌کند و هوشمند سازی کسب‌و‌کار شما با همان ترازو انجام می‌شود. دیگر نیازی نیست یک سیستم مدیریتی جداگانه در فروشگاه خود راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *