آشنایی با محصول

ترازوی لیبل پرینتر (ترازوی لیبل زن)

اگر شما مالک یک فروشگاه هستید و به دنبال ترازویی هستید که تمامی نیازهای شما را در فروشگاه برطرف کند، بدون شک ترازو لیبل پرینتر بهترین انتخاب است. این ترازو را با نام ترازوی لیبل زن هم در بازار می‌‌شناسند. دلیل اصلی اهمیت این ترازو قابلیت‌های متنوع از قبیل چاپ فاکتور، رسید، برچسب کالا و بارکد تک بعدی و دوبعدی و تجمیعی است. این قابلیت‌ها تقریبا تمامی نیاز یک فروشگاه را برطرف می‌کند، اما این موارد تنها قابلیت‌های این ترازو نیستند و علاوه بر این موارد ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر به فناوری‌ها و امکانات دیگری هم تجهیز شده است.

قابلیت اتصال به بارکد خوان، کارت خوان، صندوق پول و کامپیوتر از دیگر قابلیت‌های ترازوی چاپ لیبل است. بعلاوه می‌توان به وجود درگاه‌های ارتباطی متعدد همچون RS 232 و USB و Serial و Parallel، امکان ارتباط از طریق ارتباط‌های بی‌سیم مانند بلوتوث و وای‌فای اشاره کرد.

علاوه بر موارد فوق، صفحه‌ نمایش لمسی و امکان مدیریت تنظیمات و تعریف دسته بندی محصولات و رصد کردن موجودی انبار و تعریف کاربرهای مختلف برای ترازو از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد ترازوی لیبل پرینتر است.

تمامی موارد ذکر شده در فوق، این ترازو را به یکی از پرکاربردترین‌ترین ترازوهای فروشگاهی تبدیل کرده است. در ادامه قابلیت‌ها و ویژ‌گی‌های این ترازو بیشتر توضیح داده شده است.

کاربرد ترازو لیبل زن

تنوع کاربردی این ترازو بسیار بالا است و تقریبا تمامی فروشگاه‌ها از قبیل خواربار فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپر مارکت‌ها، مراکز بسته بندی، آجیل فروشی‌ها، عطاری‌ها، شیرینی فروشی‌ها و حتی در برخی موارد نانوایی‌ها از ترازو لیبل زن استفاده می‌کنند.

استفاده از این ترازو به فروشگاه‌ها کمک می‌کند با صرف کمترین زمان و خطا لیستی از تمامی اقلام به فروش رسانده خود تهیه کنند و آن را به مشتری ارائه دهند. قابلیت ذخیره نام محصولات به همراه قیمت آنها و اختصاص دادن کلید‌های میانبر به هر محصول کمک می‌کند ترازو تمامی فعالیت‌های فروش را با سرعت بالا انجام دهد.

استفاده از بارکد خوان و چاپگر در کنار این ترازو دلیل دیگری برای افزایش سرعت و بهره‌وری است. بارکد خوان تنها در یک ثانیه تمامی اطلاعات محصول را به ترازو انتقال می‌دهد و در نهایت یک لیست کامل از تمامی محصولات خریداری شده به همراه قیمت ارائه می‌دهد.

برخی ویژگی های ترازو لیبل پرینتر

بهتر است با توجه به جزئیات و شناخت کامل قابلیت‌های این ترازو، بهترین کاربری را از آن دریافت کنید. ویژگی‌های این ترازو شامل موارد زیر می‌شود، البته دقت داشته باشید که ممکن است یک ترازو همه این ویژگی‌ها را باهم نداشته باشد.

  • قابلیت برنامه‌ریزی از طریق کامپیوتر
  • امکان گزارش‌گیری از فروش به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه
  • امکان اتصال ترازو به صندوق فروشگاهی
  • قابلیت نمایش وزن، قیمت، جمع کل، پارسنگ، کاربرهای فعال و نام کالا
  • امکان برقراری ارتباط بین ترازو و کامپیوتر
  • امکان شبکه شدن با چندین ترازو
  • نمایشگر های گرافیکی قادر به نمایش حروف فارسی و لوگو
  • قابلیت اصلاح تنظیمات ترازو به صورت آنلاین
  • دارای کلیدهای حافظه مستقیم و غیر مستقیم
  • امکان سرویس دهی همزمان به چند مشتری
  • امکان رمزگذاری برای چندین کاربر
  • دارای باطری و شارژر داخلی
  • دارای دو چاپگر رسید بر چسب
  • امکان ارتباط ترازو با کامپیوتر و دیگر تجهیزات جانبی به صورت وایرلس

طراحی ترازو لیبل پرینتر

با توجه به گستردگی کاربردی ترازو لیبل پرینتر، این ترازو باید دارای طراحی مناسب و جنس بدنه مقاوم برای کار در تمامی محیط‌ها باشد.

بدنه این محصول از پلاستیک فشرده  ABS تولید می‌شود و یک سینی استیل لبه دار با ابعاد مختلف روی بدنه پلاستیکی قرار می‌گیرد. صفحه کلید با کلیدهای عملیاتی طراحی می‌شود و نمایشگرهای سه تکه LED وزن را نمایش می‌دهد. دکمه ها از هم تفکیک شده و دکمه های حافظه هم تعبیه شده اند.

اصولا این ترازوها ظرفیت توزین تا ۳۰ کیلوگرم را دارند و دقت توزین آنها ۱۰ گرم است. چاپگر آنها از نوع حرارتی است که با سرعت های مختلفی با مقیاس خط بر ثانیه رسید چاپ می‌کنند.

خرید ترازو فروشگاهی چاپ بارکد و چاپ لیبل

از آنجایی که تولید کننده ترازو فروشگاهی در دنیا زیاد هستند بایستی بر اساس کیفیت و دقت ترازوی مناسب خود را خریداری کنید. بهتر است برای خرید ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر حتما از برندهایی که سالیان سال در بازار ایران فعالیت دارند استفاده کنید.

با توجه به اینکه اساس درآمدزایی یک کسب‌و‌کار بر اساس توزین و مدیریت موادی است که با ترازو فروشگاهی توزین و ثبت می‌شوند، هیچ گاه با هدف کاهش هزینه سراغ ترازوهای بی‌کیفیت نروید.

با توجه به تنوع آپشن‌های ترازوی فروشگاهی لیبل زن، قیمت این کالا بسیار متنوع است و بهتر است حتما بر اساس نیاز کسب‌و‌کار خود سراغ آن دسته از ترازوهایی بروید که قابلیت‌های مورد انتظار شما را برآورده می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر با کارشناسان فروش ما در شرکت صنایع پند در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *