ترازو صنعتی استیل

ترازوی استیل پند

ترازوی پند در مدل ها و ظرفیت های مختلف و متنوعی تولید می گردد. اولین نمونه ها از ترازوهای صنعتی پند به صورت تمام فلز تولید می گردید 2 سال پیش، شرکت پند با تولید اولین نمونه از ترازو صنعتی استیل پند Px3000SS  نام خود را به عنوان اولین تولید کننده داخلی ترازو صنعتی تمام استیل در تاریخ کشور ثبت نمود. بازخورد بسیار مثبت از این مدل ترازوی استیل پند در میان صنایع غذایی و دارویی که ویژگی های جنس استیل برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است، شرکت ترازوی پند را بر ان داشت تا سایر محصولات صنعتی خود را به صورت تمام استیل تولید کند. امروز بعد از گذشت 2 سال از تولید نسل اول ترازو استیل پند و اقبال ان در صنعت غذا و دارو، تولید باسکول استیل پند نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انواع ترازو صنعتی استیل پند

ترازوی استیل پند در 2 مدل و 3 ظرفیت تولید می گردد.

  • ترازو استیل پند Px3000SS در ظرفیت 30 کیلو، دقت 1 گرم در محدوده وزنی 0 تا 5 کیلو و دقت 5 گرم در محدوده وزنی 5 تا 30 کیلو
  • ترازو استیل پند Px7000SS در ظرفیت های 50 و 70 کیلو و دقت 10 و 20 گرم (به ترتیب)

ترازو و باسکول تمام استیل پند تنها با یک مدل نمایشگر صنعتی پند یعنی نمایشگر PJSS تولید می شوند.

ویژگی های ترازوی استیل پند

قابلیت های ترازوهای صنعتی پند فارق از جنس بدنه یکسان می باشد؛ قابلیت هایی همچون قطعه شمار و پارسنگ، اتصال به کامپیوتر، رله، چاپگر، لیبل پرینتر، بارکد خوان و نرم افزارهای حسابداری-انبارداری. استیل مورد استفاده در تولید ترازو صنعتی استیل از گرید 304 می باشد و مهم ترین تفاوت ترازو صنعتی استیل پند با سایر محصولات صنعتی همین جنس استیل ان می باشد که ویژگی هایی از قبیل از استریل بودن، مقاومت در برابر رطوبت، خورندگی ترکیبات اسیدی و زنگ زدگی را به همراه دارد.

قیمت ترازو استیل پند

قیمت هر کیلو ورق استیل در بازار ایران در مقایسه با آهن و در نظر گرفتن این مهم که استیل از محصولات وارداتی می باشد، به مراتب بالاتر است. علاوه بر این تلاطم بازار ارز قیمت تمام شده ترازوهای استیل را دستخوش تغییراتی کرده است. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت ترازو استیل پند و اطمینان از اصالت دستگاه حتما از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت شرکت پند مستقیما با کارخانه در ارتباط باشید.

خرید ترازو استیل پند

از مهم ترین عوامل در هر عملیات خرید بویژه خرید اینترنی ترازو پند توجه به نیاز کسب و کار و تطابق آن با ویژگی ها و قابلیت های محصول خریداری شده می باشد.  به عنوان مثال قابلیت های ترازوهای صنعتی پند سری Px3000 و سری Px7000 در تمامی مدل ها و با در نظر گرفتن جنس بدنه یکسان می باشند. این 2 دسته از ترازو صنعتی پند در مجموع در 6 مدل به صورت ترازوی علمک دار پند (Px3000 و Px7000)، ترازو بدون علمک پند (Px3000L و Px7000L) و در اخر به صورت تمام استیل (Px3000SS و Px7000SS) ارائه می گردد. در ارتباط با ترازوهای تمام استیل صنعتی با توجه به اینکه شرکت پند تنها تولید کننده داخلی ترازوهای صنعتی استیل می باشد، بهترین و مطمئن ترین روش برای خرید اینترنتی ترازو استیل پند ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش مستقر در دفتر مرکزی شرکت می باشد.

Sidebar