محصولات وایرلس پند

پالت اسکیل بیسیم پند

مشاهده پالت اسکیل وایرلس شرکت پند

بیم اسکیل بیسیم پند

مشاهده بیم اسکیل شرکت پند

چک ویر بیسیم پند

مشاهده چک ویر شرکت پند

باسکول کفی بیسیم پند

مشاهده باسکول وایرلس شرکت پند

محصولات وایرلس

در دنیای صنعتی امروز، دقت و کارایی بخش جدایی ناپذیر تمامی فرایندهای تولید، کنترل کیفی و لجستیک می باشد. اتوماسیون فرایندها و ارسال داده به تجهیزات جانبی از جمله کامپیوتر، بانک داده و نرم افزارهای حسابداری – انبارداری نیاز امروز اغلب صنایع می باشد.

خط جدید محصولات وایرلس صنعتی شرکت صنایع پند شامل موارد زیر می باشد:

  1. باسکول دیجیتال بیسیم
  2. باسکول پالت کش بیسیم
  3. بیم اسکیل بیسیم
  4. چک ویر

باسکول بیسیم یا باسکول وایرلس غالبا با استفاده از پروتکل ارتباطی بلوتوث یا وای فای ارائه می گردد. تمامی باسکول های بیسیم پند با استفاده از ماژول وای فای طراحی شده اند. نکته حائز اهمیت در طراحی باسکول وایرلس پند برقراری ارتباط دوطرفه بین کفه توزین و نمایشگر توزین می باشد. به عبارت دیگر هم کفه توزین و هم نمایشگر به ماژول WiFi مجهز می باشند. 

از مهم ترین ویژگی های محصولات وایرلس توسعه نرم افزار اندروید می باشد. قابلیت های مشتریک محصولات صنعتی وایرلس پند به شرح زیر می باشد:

نرم افزار اندروید

باسکول بیسیم، پالت کش بیسیم، بیم اسکیل و چک ویر پند به همراه نرم افزار اندرویدی توزین ارائه می گردد. این نرم افزار تمامی قابلیت های مورد نیاز عملیات توزین از جمله صفر دستی، پارسنگ، ارسال داده وزن به نمایشگر پرینتردار به منظور پرینت و صدور قبض و همچنین ارسال داده وزن به کامپیوتر و نرم افزارهای حسابداری – انبارداری را دارد. توجه داشته باشد که در باسکول بیسیم یا باسکول وایرلس پند، هر کفه توزین ماژول وای فای منحصربفرد با نام کاربری و رمز عبور خاص خود را دارد و این نرم افزار اندروید پند قابلیت اتصال به تعداد نامحدود باسکول وای فای دار پند را دارا می باشد.

  • اتصال به نمایشگر جانبی

قابلیت اتصال هر کفه توزین در باسکول وای فای دار پند به 4 نمایشگر بیسیم پند از دیگر قابلیت های محصولات بیسیم پند می باشد. حال می توان به جای استفاده از نمایشگر وایرلس از نرم افزار اندوریدی استفاده نمود و همزمان تا 4 موبایل را به یک کفه متصل نمود. بعلاوه با توجه به اینکه ماژول وای فای هر باسکول بیسیم یا باسکول وایرلس نام کاربری و پسوورد منحصربفرد خود را داردف می توان یک موبایل را به تعداد نامحدود کفه توزین متصل نمود. برای این کار کافیست که نام کاربری وای فای باسکول را انتخاب کنید و رمز عبور را وارد نمایید.

  • اتصال به کامپیوتر، نرم افزارهای حسابداری انبارداری

باسکول بیسیم، بیم اسکیل، چک ویر بیسیم و باسکول پالت کش بیسیم پند امکان اتصال به کامپیوتر، بانک داده و نرم افزارهای حسابداری – انبارداری همچون هلو، سپیدار و همکاران سیستم را هم از طریق پورت سریال RS232 و هم از طریق ماژول وای فای را دارا می باشد. امکان پایش، ضبط، ثبت و ارسال داده وزن در زمان واقعی از ویژگی های منحصربفرد انواع باسکول وایرلس پند می باشد.

به متظور دریافت مشاوره رایگان و آشنایی با محصولات وایرلس، قابلیت های آن ها خرید باسکول وایرلس و سفارشی سازی راهکارهای صنعتی بر مبنای نیاز خاص خط تولید خود مستقیما با دفتر مرکزی شرکت صنایع پند در ارتباط باشید:

سام ظهرابی
09916119113
021-88520253 داخلی 109

Sidebar