مقالات

معرفی باسکول وای فای دار پند محصول جدید صنایع پند

در حوزه توزین و لجستیک صنعتی، دقت و کارایی در درجه اول اهمیت قرار دارد. در سال‌های اخیر، ظهور باسکول بیسیم، نحوه مدیریت عملیات توزین را توسط مشاغل تغییر داده است. این دستگاه‌های نوآورانه، مجهز به فناوری پیشرفته، سطحی از انعطاف‌پذیری و راحتی را ارائه می‌دهند که قبلا غیرقابل تصور بود. در این مقاله، ما به معرفی باسکول های وای فای دار پند، مزایا،کاربردها و تاثیری که بر صنایع خواهند داشت، می پردازیم.

مزایای باسکول بسیم پند

.مهم ترین فاکتور در باسکول بیسیم پند اصل حذف اتصالات فیزیکی، مانند کابل ها و سیم ها بین کفه توزین و تجهیزات جانبی مانند نمایشگرها، رایانه ها و چاپگرها می باشد. در طراحی باسکول بیسیم اغلب از فناوری ارتباطی بلوتوث یا وای فای، برای انتقال یکپارچه و آنی داده ها استفاده می کنند. این پیشرفت دنیایی از امکانات را در بخش های مختلف صنعتی باز کرده است. باسکول بیسیم پند با استفاده از پروتکل ارتباطی وای فای طراحی و تولید شده است. بعلاوه این نوع باسکول وای فای دار به همراه نمایشگر پرینتر دار ارائه می گردد.

نصب، راه اندازی و جابجایی آسان

یکی از مزایای برجسته باسکول وای فای دار پند انعطاف پذیری آنها در نصب و استفاده است. ترازوها و باسکول های سیمی سنتی نیاز به مکان ثابتی دارند و اغلب نیازمند فرآیندهای نصب و راه اندازی زمان بر هستند. در مقابل، باسکول بیسیم را می‌توان به راحتی در صورت نیاز تغییر مکان داد و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به سرعت با نیازهای در حال تغییر تولید سازگار شوند. این انعطاف‌پذیری به‌ویژه در محیط‌های پویا که فرآیندها در معرض تنظیمات مکرر هستند، ارزشمند است.

باسکول وای فای دار به فراهم کردن یک فضای منظم کمک می کند. عدم وجود کابل، خطرات قطع شدن آن ناشی از گیر کردن کابل و خورندگی توسط جوندگان مانند موش را از بین می برد و تعمیر و نگهداری را ساده می کند، زیرا هیچ سیمی برای مقابله با آن در حین تمیز کردن یا کالیبراسیون باسکول وای فای دار پند وجود ندارد. این به یک محیط کار ایمن تر و سازماندهی شده کمک می کند، که در صنایعی که رفاه کارکنان را در اولویت قرار می دهند، مورد توجه قرار می گیرد.

مدیریت بهینه لجستیک

در بخش های لجستیک و انبارداری، باسکول بیسیم انقلابی در مدیریت موجودی به وجود خواهد آورد. باسکول وای فای دار پند را می‌توان با سیستم‌های ردیابی موجودی ادغام کرد و امکان جمع‌آوری سریع داده‌ها و ثبت موجودی در نرم افزارهای حسابداری – انبارداری را فراهم کرد. همانطور که کالاها وزن و اندازه گیری می شوند، اطلاعات با استفاده از پروتکل وای فای به پایگاه های داده متمرکز منتقل می شود و کسب و کارها و صنایع را قادر می سازد تا کنترل دقیقی بر سطح موجودی خود داشته باشند، خطاها را به حداقل برسانند و مدیریت زنجیره تامین را بهینه کنند.

کنترل کیفی با باسکول وای فای دار

یکی دیگر از کاربردهای قابل توجه باسکول بیسیم پند در زمینه کنترل و تضمین کیفیت است. صنایعی که کالاهایی با الزامات کیفی سخت‌گیرانه تولید می‌کنند، مانند صنایع غذایی و دارویی، از توانایی نظارت بر داده‌های مرتبط با وزن در زمان واقعی به‌شدت سود می‌برند. اتصال بی‌سیم باسکول پند با استفاده از پروتکل وای فای امکان بازخورد فوری را فراهم می‌کند و هنگامی که با سیستم‌های هشدار خودکار ترکیب می‌شود، تضمین می‌کند که هرگونه انحراف از استانداردهای کیفیت به‌سرعت رسیدگی می‌شود، ضایعات را کاهش می‌دهد و از یکپارچگی محصول محافظت می‌کند.

انتقال داده در زمان واقعی

علاوه بر این، باسکول وای فای دار قابلیت جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها را افزایش می دهد. با قابلیت انتقال داده ها به صورت بیسیم با بکارگیری پروتکل ارتباطی وای فای به سیستم های کامپیوتری، اپراتورها می توانند به سرعت و با دقت به اطلاعات مربوط به وزن دسترسی پیدا کرده و تجزیه و تحلیل کنند. این ویژگی به ویژه برای مشاغلی که به کنترل فرآیند آماری (SPC) برای حفظ ثبات در فرآیندهای تولید متکی هستند، ارزشمند است. تصمیم گیری مبتنی بر داده در دسترس تر می شود و منجر به بهبود کارایی فرآیند و کیفیت محصول می شود.

در دنیای به هم پیوسته امروزی، نظارت و کنترل از راه دور ارزش فزاینده ای دارد. باسکول وای فای دار پند را می توان در سیستم های اتوماسیون صنعتی بزرگتر ادغام کرد که امکان نظارت و کنترل از راه دور فرآیندهای توزین، لجستیک و موجودی را فراهم می کند. این قابلیت به‌ویژه در صنایعی که عملیات مقیاس‌گذاری در چندین مکان توزیع می‌شود یا در جایی که دسترسی به داده‌های بلادرنگ برای تصمیم‌گیری مورد نیاز است مفید است.

انواع باسکول وای فای دار پند

باسکول وای فای دار پند از ظرفیت 150 کیلوگرم تا 5 تن به صورت باسکول ثابت وای فای Px9000 Wi-Fi، باسکول غلطکی وای فای Px9100 Wi-Fi، باسکول کفی وای فای Px9800 Wi-Fi و باسکول کفی جکدار Px9800 Jac, Wi-Fiتولید می گردد:

قابلیت های اتصال باسکول وای فای دار پند

نکته قابل توجه در مورد باسکول بیسیم پند قابلیت اتصال به کامپیوتر و نرم افزارهای حسابداری – انبارداری مانند هلو، سپیدار وهمکاران سیستم با استفاده از پروتکل ارتباطی وای فای می باشد. علاوه بر این کفه توزین را می توان به صورت همزمان به 4 نمایشگر وزن متصل نمود. در کنار این قابلیت، یک نرم افزار اندرویدی برای انجام تمامی عملیات مورد نیاز از جمله صفر دستی، پارسنگ و ارسال داده وزن به تجهیزات جانبی از جمله کامپیوتر، لیبل پرینتر و چاپگر را دار می باشد.

نرم افزار اندرویدی پند

از ویژگی های منحصر بفرد باسکول وای فای دار در شرکت صنایع پند توسعه یک نرم افزار اندرویدی به منظور پایش فرایند توزین می باشد. این نرم افزار اندرویدی برای انجام تمامی عملیات مورد نیاز از جمله صفر دستی، پارسنگ و ارسال داده وزن به تجهیزات جانبی از جمله کامپیوتر، لیبل پرینتر و چاپگر را دار می باشد.

 

خرید باسکول وای فای دار

ترازو و باسکول وای فای دار پند از محصولات جدید شرکت صنایع پند بوده و مشابه آن در بازار وجود ندارد. به منظور دریافت مشاوره رایگان و خرید باسکول وای فار دار از طریق راه های ارتباطی مندرج در وب سایت رسمی شرکت صنایع پند مستقیما با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *