مقالات

نکاتی در مورد خرید ترازو صنعتی

ترازوهای صنعتی یکی از ابزارهای اساسی و بسیار مهم در صنایع مختلف می‌باشند که برای اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات و مواد در فرآیندهای صنعتی استفاده می‌شوند. ترازوی صنعتی دارای ظرفیت های توزین متفاوت با دقت بسیار بالایی هستند که امکان اندازه‌گیری وزن مواد با کمترین میزان خطا را فراهم می‌کنند. ترازوهای صنعتی معمولاً از موادی مانند استیل، فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شوند که مقاومت و استحکام بالایی دارند و قابلیت تحمل شرایط محیطی سخت صنعتی را دارا هستند.

ترازوی صنعتی دیجیتال دارای انواع مختلفی از واحدهای اندازه‌گیری مانند کیلوگرم، پوند، گرم و… می‌باشند و با توجه به نوع کاربرد و صنعت مورد استفاده، ممکن است ویژگی‌های متفاوتی داشته باشند؛ مانند مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، و شوک‌ها. در کل، ترازوهای صنعتی نقش بسیار مهمی در بهبود دقت، کنترل موجودی و بهره‌وری در فرآیندهای تولید ایفا می‌کنند و برای صنایعی مانند تولیدات غذایی، شیمیایی، دارویی، خودروسازی و… بسیار ضروری هستند.

مروری بر ترازوهای صنعتی و مشخصات فنی آنها

خانواده ترازوهای صنعتی دیجیتال پند سری 3000

ظرفیت توزین این ترازو صنعتی ۳۰ کیلوگرم با دقت ۱ و ۵ گرم می‌باشد. ابعاد کفه این ترازو ۳۰*۴۰ طراحی می‌شود که با توجه به ظرفیت توزین، ابعاد متناسبی است.

خانواده ترازوهای دیجیتال صنعتی پند سری 7000

ظرفیت توزین این ترازو صنعتی ۵۰ و ۷۰ کیلوگرم با دقت ۱۰ گرم می‌باشد. ابعاد کفه این ترازو ۴۰*۵۰ می باشد.

عوامل مهم انتخاب ترازوی صنعتی کدامند؟!

  • توجه به میزان دقت ترازوی صنعتی برای تشخیص وزن محصولات
  • بالاترین و پایین ترین وزنی که قصد سنجش آن را دارید در نظر بگیرید
  • درک نیاز دقیق از توزین صنعت شما
  • شهرت و اصالت برند ترازو
  • استحکام و جنس بدنه
  • محیط و شرایط جوی که قرار است ترازو در آن محل به کار گرفته شود
  • بودجه شما برای خرید و نگهداری ترازوی صنعتی را در نظر بگیرید
  • ابعاد ترازوی صنعتی
  • کارکرد ترازو با برق مستقیم یا باتری
  • ویژگی های کاربر پسند بودن ترازوی صنعتی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

نقش ترازوی صنعتی در کنترل کیفیت، ایمنی و بهره‌وری در صنایع تولیدی

ترازوهای صنعتی دیجیتال در صنایع تولیدی، ایفای نقش بسیار مهمی در کنترل کیفیت، ایمنی و بهره‌وری دارند. صنایع پند در این زمینه ابزارهایی با کیفیت و قابل اعتمادی ارائه می‌دهد که با استفاده از این ترازوهای صنعتی، اندازه‌گیری دقیق وزن مواد در فرآیندهای تولید انجام می‌شود که این امر به کنترل کیفیت محصولات، بهبود دقت و کنترل موجودی کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این، با انجام توزین دقیق، احتمال وقوع حوادث و آسیب‌های ناشی از افت وزن یا اضافه وزن محصولات کاهش می‌یابد که این بهبود در ایمنی، فرآیندهای تولید را تضمین می‌کند. با دقت در اندازه‌گیری و کنترل وزن مواد، میزان ضایعات در فرآیندهای تولید کاهش می‌یابد و بهره‌وری در تولید افزایش می‌یابد. تمامی این موضوعات دلایلی بسیار محکم برای استفاده از ترازو صنعتی دیجیتال در واحدهای صنعتی است.

تکنولوژی‌های نوین در ترازوهای صنعتی صنایع پند

صنایع پند با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تولید ترازوهای صنعتی و فروشگاهی و باسکول های متنوع با ظرفیت توزین ۱ تا ۵ تن با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری بهترین برندهای لودسل در محصولات خود توانسته از رضایت مشتریان بالایی برخوردار باشد. از مهم ترین ویژگی های ترازو دیجیتال صنعتی استحکام بالا و مقاومت در برابر گرد و غبار، نفوذ ناپذیری آب، تحمل دمای بالا و به طور دقیق مقاومت برابر محیط های خشن صنعتی می‌باشد. ما با استفاده از تکنولوژی و رعایت استانداردهای لازم توانسته ایم قابلیت‌های ویژه ای به محصولاتمان اضافه کنیم که عبارتند از: قطعه شمار، پارسنگ، قابلیت اتصال به کامپیوتر، ماژول وای فای، رله و انواع نرم افزارهای حسابداری و صنعتی می باشد. تمامی این قابلیت‌ها شرایطی را فراهم کرده است که نیاز تمامی عملیات در یک واحد صنعتی پوشش داده شده است.

روش نصب ترازوهای صنعتی

نصب ترازوهای صنعتی کار سختی نیست اما شما می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما در بخش فنی به طور رایگان تمامی مراحل را با کمک همکاران ما انجام دهید و همچنین نمایندگان ما می‌توانند با مراجعه حضوری و رعایت استانداردهای لازم اقدام به نصب ترازوهای صنعتی نمایند. هم چنین می‌توانید با کمک دفترچه راهنما اقدام به نصب ترازو نمایید که ما در این مقاله توضیحی مختصر در مورد نصب آن ارائه می‌دهیم: در ابتدا لازم است سازه اصلی ترازو را به کفه ترازو متصل کنید و کابل های برق و غیره را از زیر سازه و پروفیل اصلی عبور دهید و با بست محکم کنید در این مرحله از تراز بودن ترازو اطمینان حاصل نمایید تا تمامی لودسل ها به درستی فشار را اندازه گیری کنند سپس سینی ترازو را نصب کرده و دو شاخه برق ترازو را به پریز برق شهری وصل نمایید.ترازو آماده استفاد است و شما می‌توانید تجربه توزین خوشایندی داشته باشید.

قیمت ترازوهای صنعتی شرکت صنایع پند

قیمت ترازوهای صنعتی شرکت صنایع پند متناسب با کیفیت و عملکرد بالایی که ارائه می‌دهد، تعیین می‌شود. با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی در تولید ترازوهای صنعتی این شرکت دارای دقت و قابلیت‌های بسیار بالایی می‌باشند که با توجه به متغیرهایی مانند ظرفیت بار، دقت اندازه‌گیری و ویژگی‌های فنی دیگر، قیمت‌ها متفاوت است. ما با ارائه بسته‌های خدماتی منحصر به فردی همچون خدمات پس از فروش، گارانتی و خدمات تعمیر و نگهداری به همراه کیفیت بالای محصولات، قیمت ترازوهای صنعتی خود را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای صنایع تولیدی به بازار عرضه می‌کنیم تا شما با صرف قیمت منصفانه، ترازو صنعتی دیجیتال با کیفیتی خریداری کنید.

از چه روشی اقدام به خرید ترازوهای صنعتی کنیم ؟!

شما مدیران و مسيولات تامین و تدارکات محترم می‌توانید در هنگام خرید ترازوی صنعتی با همکاران ما در دپارتمان فروش ارتباط برقرار کنید و با ارائه ویژگی های مدنظر خود، صنعتی که در آن فعال هستنید و محصولاتی که به تولید و عرضه می‌رسانید بهترین راهنمایی های لازم را دریافت نمایید تا ترازویی نزدیک به نیازهای خود دریافت نمایید. صنایع مختلف غذایی، پزشکی، شیمیایی هر کدام ترازوی صنعتی متفاوتی نیاز دارند که لازم است تمامی نکات در آن رعایت و مورد بررسی قرار گیرد. صنایع پند مفتخر است با ارائه راهنمایی های لازم در خصوص مسائل فنی و نیازهای اصلی صنعت خاص شما بهترین و مناسب ترین محصول را عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *