مقالات

ترازو صنعتی کسب و کار شما را کالیبره می‌کند!!

اگر کسب و کار شما نیاز به یک خانه تکانی و نظم دارد، راه حل آن ترازو صنعتی است. ترازوی صنعتی دست راست شما برای ردیابی و مشاهده دقیق جزئیات کسب و کار تان است. این تجهیز به شما کمک می‌کند ورودی و خروجی کسب و کارتان را چک کنید، موجودی انبار را در لحظه مانیتور کنید و امور اجرایی را برنامه ریزی کنید.

توزین، به کسب و کارها کمک می‌کند بهره وری را افزایش و در عین حال هزینه های جانبی را کاهش می‌دهد و از متضرر شدن شما جلوگیری می‌کند. هیچ گونه کسب و کار و کاخانه و کارگاهی در دنیا وجود ندارد که ترازو صنعتی و باسکول نیاز نداشته بباشد. ترازوی صنعتی یک راه حل توزین مفید در صنایع متنوعی است که امکان اندازه گیری دقیق را فراهم می‌کند.

ما در شرکت صنایع پند انواع ترازو های صنعتی را با هدف افزایش دقت فرآیندهای اجرای به شما عرضه می‌کنیم. در این مطلب با اشاره به نکات ضروری ترازو صنعتی تاثیر باور نکردنی این تجهیز بر کسب و کار خود را بهتر بشناسید.

 

ظرفیت های مختلف ترازو های صنعتی

قاعدتا تمامی کسب و کارها میزان فعالیت یکسانی ندارند و بسته به صنعتی که در آن فعالیت می‌کنند نیاز به ترازو صنعتی با ظرفیت متفاوتی دارند. در همین راستا ما در شرکت صنایع پند ترازو صنعتی را در ۳ ظرفیت با دقت توزین متفاوت طراحی و تولید کرده ایم.

اولین ترازو صنعتی پند با ظرفیت توزین 30 کیلوگرم و دقت 1 و 5 گرم است که برای کارگاه های تولیدی، صنایع دارویی و صنایع غذایی، تولید کننده های قطعات خودرو، صنایع فلزی، کیترینگ ها، …. تجهیز بسیار مناسبی می باشد.. یکی از مشاغلی از ترازو صنعتی ۳۰ کیلوگرمی استفاده می‌کند بسته بندی مواد فله ای در مقیاس پایین است.

اگر کالای ارزشمندی تولید یا بسته بندی می‌کنید بایستی از ترازو با دقت ۱ گرم استفاده کنید تا خطاهای کوچک موجب ضررهای هنگفت نشود، اما اگر قیمت تولیدات شما در تغییرات ۵ گرمی تاثیر زیادی بر سود دهی کسب و کار شما ندارد بهترین گزینه برای شما ترازو با دقت ۵ گرم است.

نمونه های دیگر ترازو صنعتی پند با ظرفیت توزین ۵۰ و ۷۰ کیلوگرم و دقت 10 گرم تولید و طراحی می‌شوند. این نوع ترازو صنعتی همچون مدل 3 کیلویی در طیف متنعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. مشاغلی از قبیل بسته بندی کاغذ و کارتن و میادین تره باری که اجناس خود را در مقادیر بالا به فروش می‌رسانند از این ترازو استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های عملکرد استثنایی ترازوی صنعتی مانند سیستم خودکار کالیبراسیون داخلی برای کاربران اطمینان کامل در دستیابی به نتایج توزین دقیق را فراهم ساخته است. این ترازوها با قابلیت های متنوعی که برای اپراتورها فراهم کرده، راه حل های توزین صنعتی قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد.

 

مزایای استفاده از ترازو صنعتی پند

ترازوی صنعتی با هدف رفع نیاز مشتری و ارائه راه حل به صنایع مختلف از مزایای متعددی برخوردار است؛

  • ترازوی صنعتی پند تقریباً برای هر صنعتی که طیف وسیعی از اشیاء از غذا گرفته تا دارو را وزن می‌کنند مناسب است. بنابراین پوشش طیف وسیعی از نیازهای صنایع،‍ این ابزار را به یک جز جدایی ناپذیر تمامی صنایع تبدیل کرده است.
  • ترازو صنعتی پند با سرعت بخشیدن به فرآیندها و قابلیت توزین همزمان چندین آیتم، بهره وری فرآیندها را افزایش و زمان توزین را کاهش می‌دهد.
  • با تکیه بر تمامی استانداردهای تدوین شده توسط سازمان OIML و رعایت تمامی استانداردهای حفاظتی در برابر آب و خاک (IP66 & IP67) دقت توزین قابل اعتماد بوده و امکان به کار گیری در تمامی محیط های کارگاهی و آب و هوایی فراهم شده است.
  • حافظه داخلی اختصاص داده شده به این ترازو ها به شما کمک می‌کند داده های توزین را ذخیره سازی کنید تا در صورت نیاز مجددا به آنها رجوع کنید. این ترازو می‌تواند بدون هیچ خطایی حافظه کسب و کار شما باشد.
  • استفاده از متریال فلزی مرغوب در ساخت بدنه این ترازو، قابلیت استفاده از ترازو را در شرایط کاری سخت و آب و هوایی مختلف فراهم کرده است. از طرفی نمونه تمام استیل آن امکان استفاده از این ترازو را در محیط های مرطوب و خیس امکان پذیر کرده است.

 

اتصال ترازو صنعتی به دیگر تجهیزات الکترونیک و امکان اتصال به اینترنت

امروزه با توسعه اینترنت، تجهیزات بسیار زیادی با قابلیت اتصال به وای فای به بازار عرضه شده‌اند که به این تکنولوژی اینترنت اشیا می‌گویند. سیستم های هوشمند سازی با هدف افزایش کارایی و برقراری ارتباط بین مصرف کننده و تجهیزی که با آن کار می‌کند تلاش می‌کنند، به کار گیری تجهیزات الکترونیکی را تسهیل کنند و امکان کار یا مانیتورینگ را از راه دور فراهم کنند.

به کار گیری پورت سریال RS232 در ترازو صنعتی امکان اتصال به دیگر تجهیزات الکترونیک را با هدف انتقال داده های وزنی فراهم کرده است. این پورت قابلیت های اتصال را به شرح زیر فراهم می‌کند:

  • امکان اتصال به کامپیوتر، نرم افزار حسابداری و انبارداری: یکی از مهمترین موضوعات مرتبط به توزین امکان کارکرد تجهیزات با سیستم حسابداری و انبارداری است. این امکان کمک می‌کند موجودی انبار به صورت لحظه ای مشاهده شود و بر اساس آن برنامه ریزی اجرایی صورت گیرد. از طرفی امکان اتصال به سیستم حسابداری محاسبات پیچیده سود و زیان را برای کسب و کار ها تسهیل می‌کند.
  • امکان اتصال به رله: این امکان به شما کمک می‌کند برای ترازو محدوده توزین تعریف کنید. مثلا اگر از پر کن استفاده می‌کنید، رله به شما کمک می‌کند یک وزن مشخصی را برای ترازو تعریف کنید که هر زمان به آن رسید متوقف شود.
  • امکان اتصال به جت پرینتر: یکی دیگر از نیازهای ضروری صنایع که بایستی در کنار توزین برطرف شود، امکان اتیکت زدن وزن بر روی یک کالا است. قابلیت اتصال ترازو صنعتی به جت پرینتر این قابلیت را برای صنایع فراهم کرده است.
  • امکان اتصال به نمایشگر دوم حافظه دار: نمایشگر دوم امکان مشاهده توزین را برای یک شخص یا گروهی غیر از اپراتور دستگاه فراهم می‌کند. گاهی اوقات نمایش وزن به صورت همزمان با هدف ایجاد هماهنگی بین بخشهای مختلف نیاز یک کسب و کار است، در این مواقع استفاده از نمایشگر دوم بهترین گزینه است.

حافظه دار بودن این نمایشگرها امکان رجوع مجدد به اطلاعات توزین و دریافت گزارشات در بازه زمانی را فراهم می‌کند.

 

خرید ترازو صنعتی پند

با هدف تسهیل خرید ترازو صنعتی پند، ما مسیرهای ارتباطی متنوعی فراهم کرده‌ایم. اولین و راحت‌ترین راه شما برقراری ارتباط از طریق سایت شرکت صنایع پند به آدرس www.pandco.com است، در این روش شما بدون واسطه، مستقیما با کارشناسان فروش دفتر مرکزی شرکت صنایع پند  صحبت خواهید کرد.

در کنار سایت، شماره تماس شرکت همیشه پاسخگویی سوالات شما است. علاوه بر این موارد، نمایندگان رسمی ما در استان‌ها نیز در خرید ترازو صنعتی به شما خدمات رسانی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *